Document manuscrit. -- Conté: 1, Noël noir (f.2r-f.5r): una peça d'striptease en diverses escenes, constituïda bàsicament per acotacions, amb una dedicatòria de l'obra a Yvon Taillandier i Jacqueline Selz, i.e. "Record de París i de la gentilesa d'Yvon i Jacqueline, 1966"; hi intervenen diversos personatges, i.e. Cantatriu, un actor de frac, una ballarina, l'stripteaser, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 2, Primerament (f.6r-f.7r): una peça de teatre constituïda per diverses acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. ballarines; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 3, Muntacartes (f.8r-f.9r): una peça d'striptease constituïda per diverses acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. un personatge de frac, un personatge vestit de carrer, l'stripteaser, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 4, Engadina (f.10r): una peça de teatre en un sol acte; hi intervenen tres personatges, i.e. dues ballarines i un vell; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 5, La veu (f.11r-f.12r): una peça de teatre en un sol acte; hi intervenen diversos personatges, i.e. Adolescent, Personatge 2, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 6, Nocturne (f.13r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen tres personatges, i.e. dos gimmnastes i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 7, Pleine lune (f.14r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen dos personatges, i.e. un geperut i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 8, X (f.15r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervé un personatge, i.e. una ballarina; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 9, Strip-tease català (f.16r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervé un personatge, únicament l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 10, A...B (f.17r): una peça de teatre en un sol acte; hi intervenen diversos personatges, i.e. un personatge en mallot blanc, ballarines, i dues velles; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 11, Le tombeau de Stéphane Mallarmé (f.18r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervé un personatge, i.e. un faune; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 12, Le tombeau de Claude Debussy (f.19r-f.20r): una peça de teatre constituïda per diverses acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. un conferenciant, tres ballarines, una valquíria, i dues stripteasers; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 13, Un strip-tease (f.21r): una peça d'striptease constituïda per una acotació; hi intervenen sis personatges, i.e. cinc noies, una figura de cera d'una noia i un criat; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 14, El cap sota el barret (f.22r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per dues acotacions; hi intervenen tres presonatges, i.e. un personatge, una dona de fer feines i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 15, Ensemble de trois tableaux (f.23r): una peça d'striptease constituïda per dues acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. un grup d'obrers, un senyor, un general de l'exèrcit, un bisbe de pontifical, diversos espectadors imprecadors i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 16, El vent i la marea (f.24r-f.25r): una peça de teatre constituïda per tres acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. una ballarina en tutú blanc, un personatge vestit de carrer, un personatge vestit pobrament, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 17, Rrrprrr! (Entrada de clowns) (f.26r-f.30r): una peça de teatre constituïda per diverses acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. dos pierrots (o clowns), una xicota rossa barbuda, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 18, Estrany espectacle (f.31r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervenen tres personatges; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en llapis i en bolígraf del corrector) -- 19, Combat de papallones (f.32r-f.33r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervenen tres personatges, i.e. una noia i un noi; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 20, La première neige (f.34r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per tres acotacions; hi intervenen sis personatges, i.e. quatre personatges vestits de "Père Noël" (i.e. de Pare Noel o Santa Claus), un policia i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 21, Exactament (f.35r): una peça de teatre constituïda per tres acotacions; hi intervenen dos personatges; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 22, Tres moviments (f.36r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervenen sis personatges, i.e. cinc personatges i una noia; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 23, Pim-pam-pum (f.37r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per tres acotacions; hi intervenen quatre personatges, i.e. un personatge, una senyora, un militar i una stripteaser vestida de clergue; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 24, Refregàndum nacional (f.38r-f.39r): una peça de teatre constituïda per diverses acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. dos personatges, una noia, un militar, un bisbe, un obrer i una parella de la Guàrdia Civil; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 25, Trianon (f.40r-f.41r): una peça de teatre constituïda per tres acotacions seguides d'una composició de tres estrofes en vers lliure per ser cantada; hi intervenen diversos personatges i una cançonetista; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 26, Divan francès (f.42r-f.43r): una peça de teatre constituïda bàsicament per diverses acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. una noia, una infermera, un director, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 27, Concili (f.44r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen tres personatges, i.e. dos capellans i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 28, Tombeau de Robert Schumann (f.45r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervenen dos personatges, i.e. un senyor, al final de l'obra caracteritzat com un pierrot, i un lladre; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 29, Lluna d'Egipte (f.46r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per dues acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. un personatge, diverses noies i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 30, Water-fall (f.47r-f.48r): una peça de teatre constituïda per tres acotacions; hi intervenen diversos personatges, i.e. tres personatges, una dona de fer feines i un home; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 31, Els dos tocs de timbre (f.49r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació, amb una dedicatòria a Yvon Taillandier, Jacqueline Selz i Leopoldo Fregoli, i.e. "A Yvon, Jacqueline i Frègoli"; hi intervenen tres personatges, i.e. un jove, un personatge d'edat madura i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 32, Strip-tease 1900 (Escena de transformació) (f.50r): una peça d'striptease constituïda per una acotació, amb una dedicatòria a Fàtima Miris, i.e. "Homenatge a Fàtima Miris"; hi intervenen tres personatges, i.e. un personatge caracteritzat com un burgès, una criada vella i l'stripteaser caracteritzada com una dama; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 33, Sonet de teatre (f.51r): una peça de teatre constituïda per tres acotacions; hi intervé un personatge; mecanografiada (anotacions en bolígraf del corrector) -- 34, Falsch Abheben (f.52r): una peça de teatre constituïda per diverses acotacions; Data, "Campins, 2 de gener de 1967"; hi intervenen diversos personatges, i.e. cinc personatges, diverses dones, un revisor de tren, tres velles, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, la data escrita amb llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 35, Entre parèntesis (f.53r): una peça de teatre constituïda per tres acotacions; Data, "Campins, 3 de gener"; hi intervenen quatre personatges, i.e. dues velles i una parella; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 36, Els set caçadors (f.54r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervenen diversos personatges; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 37, Berceuse (f.55r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen dos personatges, i.e. un grum i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 38, La bella italiana (f.56r-f.57r): una peça d'striptease constituïda per dues acotacions, una al començament i l'altra al final de l'obra, i un text d'opinió atribuït a la premsa sobre el transformista Leopoldo Fregoli; hi intervenen dos personatges, i.e. un actor que llegeix el text i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 39, Homenatge a Picasso (f.58r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervenen cinc personatges, i.e. una xicota, dos joves, un militar i un capellà; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 40, Vuit números de strip-tease (f.59r-f.61r): una peça d'striptease constituïda per diverses escenes d'striptease; a la primera escena un personatge, i.e. una vella, fa un monòleg al voltant de l'aparell genital femení; hi intervenen diversos personatges, i.e. una xicota, una vella, un noiet, un home, un grum i diverses stripteasers; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 41, Saturne (f.62r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per dues acotacions; hi intervenen tres personatges, i.e. una vella, Pierrot i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 42, La serp del pol (f.63r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per dues acotacions; hi intervenen dos personatges, i.e. un gimnasta i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 43, Strip-teases (f.64r): una peça d'striptease constituïda per tres acotacions; hi intervé un personatge, únicament l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 44, Farce et atrape (Entrada de pallassos i strip-tease) (f.65r-f.66r): una peça d'striptease sense diàlegs, constituïda per una acotació; hi intervenen tres personatges, i.e. dos pallassos i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 45, A (f.67r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per tres acotacions; hi intervé un personatge, únicament l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 46, Strip-tease (f.68r): una peça de teatre constituïda per una acotació; hi intervé un personatge, únicament l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 47, Consultation (f.69r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen tres personatges, i.e. tres stripteasers; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 48, Trait (f.70r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen dos personatges, i.e. un pierrot i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 49, Tombeau d'Omar Khayam (f.71r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen diversos personatges, i.e. un pagès, un cambrer, dues stripteasers, etc.; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 50, Els servidors (f.72r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació, amb una dedicatòria "A Ignasi Iglésias", i.e. Ignasi Iglésias; hi intervenen tres personatges, i.e. dos servidors de cotxe funerari i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 51, Homenatge al Vietcong (f.73r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervenen dos personatges, i.e. un soldat nord-americà i l'stripteaser de trets orientals; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 52, Les caràtules (f.74r): una peça d'striptease sense diàleg, constituïda per una acotació; hi intervé un personatge, únicament l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 53, El molí de Júpiter (f.75r-f.76r): una peça d'striptease en un acte; hi intervé una veu en castellà d'un locutor de ràdio, en un transistor, i l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 54, La naixença de Venus (f.77r): una peça d'striptease constituïda bàsicament per una acotació; hi intervé un personatge, únicament l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 55, El darrer triangle (f.78r): una peça d'striptease constituïda per una acotació; hi intervé un personatge, únicament l'stripteaser; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector) -- 56, Deu números de strip-tease (f.79r-f.84r): una peça d'striptease constituïda per diverses acotacions i parlaments, i.e. una stripteaser que diu un monòleg al voltant d'un joc de mans, una altra stripteaser que va cantant la lletra d'una composició en vers lliure, etc.; hi intervenen diversos personatges, i.e. un criat, un treballador de la brigada de neteja, almenys dos joves i diverses stripteasers; mecanografiada (corr. en llapis, i anotacions en bolígraf del corrector).
Ref. bibliogràfiques:- Striptease i teatre irregular. 1, Noël noir (f.2r-f.5r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 203-205. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 2, Primerament (f.6r-f.7r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 206-207. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 3, Muntacartes (f.8r-f.9r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 208-209. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 4, Engadina (f.10r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 210. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 5, La veu (f.11r-f.12r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 211-212. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 6, Nocturne (f.13r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 213. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 7, Pleine lune (f.14r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 214. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 8, X (f.15r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 215. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 9, Strip-tease català (f.16r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 216. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 10, A...B (f.17r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 217. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 11, Le tombeau de Stéphane Mallarmé (f.18r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 218. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 12, Le tombeau de Claude Debussy (f.19r-f.20r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 219-220. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 13, Un strip-tease (f.21r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 221. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 14, El cap sota el barret (f.22r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 222. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 15, Ensemble de trois tableaux (f.23r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 223. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 16, El vent i la marea (f.24r-f.25r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 224. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 17, Rrrprrr! (Entrada de clowns) (f.26r-f.30r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 225-228. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 18, Estrany espectacle (f.31r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 229. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 19, Combat de papallones (f.32r-f.33r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 230. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 20, La première neige (f.34r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 231. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 21, Exactament (f.35r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 232. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 22, Tres moviments (f.36r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 233. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 23, Pim-pam-pum (f.37r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 234. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 24, Refregàndum nacional (f.38r-f.39r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 235-236. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 25, Trianon (f.40r-f.41r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 237-238. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 26, Divan francès (f.42r-f.43r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 239-240. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 27, Concili (f.44r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 241. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 28, Tombeau de Robert Schumann (f.45r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 242. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 29, Lluna d'Egipte (f.46r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 243. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 30, Water-fall (f.47r-f.48r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 244-245. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 31, Els dos tocs de timbre (f.49r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 246. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 32, Strip-tease 1900 (Escena de transformació) (f.50r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 247. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 33, Sonet de teatre (f.51r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 248. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 34, Falsch Abheben (f.52r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 249-250. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 35, Entre parèntesis (f.53r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 251. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 36, Els set caçadors (f.54r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 252. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 37, Berceuse (f.55r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 253. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 38, La bella italiana (f.56r-f.57r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 254. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 39, Homenatge a Picasso (f.58r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 255. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 40, Vuit números de strip-tease (f.59r-f.61r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 256-258. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 41, Saturne (f.62r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 259. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 42, La serp del pol (f.63r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 260. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 43, Strip-teases (f.64r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 261. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 44, Farce et atrape (Entrada de pallassos i strip-tease) (f.65r-f.66r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 262-263. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 45, A (f.67r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 264. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 46, Strip-tease (f.68r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 265. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 47, Consultation (f.69r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 266. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 48, Trait (f.70r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 267. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 49, Tombeau d'Omar Khayam (f.71r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 268. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 50, Els servidors (f.72r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 269. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 51, Homenatge al Vietcong (f.73r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 270. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 52, Les caràtules (f.74r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 271. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 53, El molí de Júpiter (f.75r-f.76r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 272-273. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 54, La naixença de Venus (f.77r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 274. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 55, El darrer triangle (f.78r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 275. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
- Striptease i teatre irregular. 56, Deu números de strip-tease (f.79r-f.84r). Publicat a: Brossa, Joan. Poesia escènica: 1966-1978. Vol. VI. Barcelona: Edicions 62, 1983, p. 276-280. (Clàssics catalans del segle XX. Teatre complet de Joan Brossa).
Los textos de la web MACBA parten de una documentación previa. En caso de que haya algún error, os agradeceremos que nos lo comuniquéis.