«Aquesta antologia fascinant, actualitzada per incloure anuncis de la campanya presidencial de 2008, documenta la venta de la presidència americana des de la dècada de 1950. En aquest informe revelador del procés televisiu de la campanya nord-americana, emergeix una història social i mediàtica en la mesura que Muntadas i Reese tracen el desenvolupament dels spots televisius com a estratègies polítiques i tècniques de màrqueting manipulatiu. Aquest torrent d'anuncis polítics, presentats sense comentaris, inclouen molts spots poc comuns, que contenen molts que no han estat vistos amb anterioritat. Reflectint la manipulació creixent de la imatge del candidat en la cultura contemporània de la cultura mèdia - de Eisenhower al 1956, pasant per Clinton, Bush i la campanya de 2008 - aquesta compilació revel·la l'ús polític de les tàctis publicitàries com els anuncis negatius, tècniques de publicitat subliminal i emocionalitat. Muntadas escriu: "Mirant enrere a aquests anuncis polítics s'obté una clau per entendre l'evolució de les imatges televisives i del màrqueting de la política." Aquesta és la setena versió d'un projecte en curs des de fa 24 anys. Des de 1984 Muntadqas i Reese han revisat, expandit i actualitzat Political Advertisement amb cada elecció presidencial.» www.eai.org [traducció al català realitzada pel departament de Col·lecció]
Si vols sol·licitar l'obra en préstec, pots adreçar-te a colleccio@macba.cat.
Si vols la imatge de l'obra en alta resolució, pots enviar una sol·licitud de préstec d'imatges.